"Keď raz pochopíte princípy Pilatesu, môžem vám zaručiť, že k celému vážmu životu začnete pristupovať ináč."Alan Herdman

Obchodné podmienky

I. ÚVODNÉ USTANOVENIA

1. Pôsobnosť Obchodných podmienok

1.1. Tieto obchodné podmienky (ďalej len "Všeobecné obchodné podmienky") sú vydané v súlade s ustanovením § 273 Obchodného zákonníka, v platnom znení, a upravujú zmluvné vzťahy vznikajúce medzi Ľubica Krapková - PILATES, Betliarska 3809/22, 851 10 Bratislava - mestská časť Petržalka, Slovenská republika, IČO: 47514531, zapísaná v zozname športovcov pod číslom 199410 - Slovenský športový portál, na strane jednej (ďalej len "Predávajúci") a fyzickou osobou, právnickou osobou a ďalšími subjektmi práva, na strane druhej (ďalej len "Kupujúci"), ktorí uzavierajú kúpnu zmluvu alebo Rámcovú kúpnu zmluvu (ďalej len "Zmluva").

1.2. Všeobecné obchodné podmienky Ľubica Krapková - PILATES platia pre všetky zmluvné vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim, týkajúce sa predaja služieb alebo vznikajúce v súvislosti s poskytovanými službami, od okamihu uzavretia Zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ak nebolo v konkrétnej Zmluve výslovne dohodnuté inak.

1.3. Všeobecné obchodné podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti Predávajúceho a Kupujúceho (ďalej len "Zmluvné strany"). Uzavretím Zmluvy akceptujú Zmluvné strany, že ich vzájomný záväzkový vzťah sa bude riadiť režimom Obchodného zákonníku a týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami. Všetky Zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Neupravené zmluvné vzťahy sa riadia zákonom č. 513/1991 Zb. - Obchodným zákonníkom a zákonom č. 40/1964 Zb. - Občianskym zákonníkom, oba v platnom znení.

1.4. Všeobecné obchodné podmienky sú nedeliteľnou súčasťou všetkých Zmlúv, ktoré budú medzi Zmluvnými stranami uzavreté.

1.5. Všetky odchýlky od Všeobecných obchodných podmienok musia byť písomne dohodnuté v príslušnej Zmluve. Ustanovenia Zmluvy majú prednosť pred Všeobecnými obchodnými podmienkami.

2. Platnosť Všeobecných obchodných podmienok

Všeobecné obchodné podmienky platia do doby úplného usporiadania všetkých práv a povinností, ktoré vznikli medzi Predávajúcim a Kupujúcim, a to v znení platnom v okamihu vzniku zmluvného vzťahu, pokiaľ nedôjde k ich zmene podľa ustanovenia ods. 3 tohto článku.

3. Zmeny Všeobecných obchodných podmienok

3.1. Predávajúci je oprávnený Všeobecné obchodné podmienky priebežne upravovať. Znenie zmien a doplnkov, resp. úplné znenie novelizovaných Všeobecných obchodných podmienok Predávajúci zverejní na svojej webovej stránke www.pilatesslubkou.sk

3.2. Pokiaľ by sa ktorékoľvek ustanovenie týchto Všeobecných obchodných podmienok alebo Zmluvy stalo podľa platnej právnej úpravy v akomkoľvek ohľade neplatným alebo neúčinným, nebude tým dotknutá alebo ovplyvnená platnosť, účinnosť alebo právna bezchybnosť ostatných ustanovení. Kupujúci je v dôsledku vyššie uvedeného povinný bez zbytočného odkladu po doručení výzvy Predávajúceho, uzavrieť s Predávajúcim dohodu, obsahom ktorej bude nahradenie takéhoto neplatného alebo neúčinného ustanovenia Všeobecných obchodných podmienok alebo konkrétneho ustanovenia Zmluvy, takým ustanovením, ktoré čo najviac zodpovedá zmyslu a účelu pôvodného ustanovenia.

II. VYMEDZENIE POJMOV

1. Kúpna zmluva

1.1. Je kúpna zmluva alebo Rámcová kúpna zmluva uzavretá medzi Predávajúcim a Kupujúcim na

predaj služieb - kurz Pilates podľa ustanovení § 409 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník, v platnom znení.

1.2. Zmluvné strany uzatvárajú Rámcovú kúpnu zmluvu, prípadne inú Zmluvu, vrátane príloh k Zmluve, pokiaľ Zmluvnými stranami sú na jednej strane Predávajúci a na druhej strane Kupujúci.

1.3. Kúpna Zmluva - objednávka Kupujúceho - online objednávka cez www.pilatesslubkou.sk sa považuje za zmluvu alebo za návrh Zmluvy a samotná Zmluva je uzavretá doručením záväzného súhlasu Kupujúcemu s týmto jeho návrhom, resp. záväzným potvrdením objednávky zo strany Predávajúceho. Od tohto momentu medzi Kupujúcim a Predávajúcim vznikajú vzájomné zmluvné práva a povinnosti.

1.4. Momentom uzavretia Zmluvy je Kupujúci viazaný týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami a vyjadruje s nimi súhlas.

2. Predávajúci

Je osoba, ktorá pri uzavieraní a plnení Zmluvy jedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to podnikateľ, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov poskytuje Kupujúcemu služby. Pre potreby týchto Všeobecných obchodných podmienok je Predávajúcim Ľubica Krapková - PILATES, Betliarska 3809/22, 851 10 Bratislava - mestská časť Petržalka, Slovenská republika, IČO: 47514531, zapísaná v zozname športovcov pod číslom 199410 - Slovenský športový portál.

3. Kupujúci

3.1. Kupujúcim je právnická alebo fyzická osoba, s ktorou uzavrel Predávajúci Zmluvu, to platí aj pre prípad internetového predaja.

3.2. Od momentu uzatvorenia Kúpnej zmluvy sa Kupujúci riadi Všeobecnými obchodnými podmienkami v rozsahu ako mu vznikajú práva a povinnosti zo Všeobecných obchodných podmienok a v rozsahu práv a povinností vyplývajúcich z Obchodného zákonníka a iných súvisiacich právnych predpisov.

4. Objednávka

Objednávkou sa podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok rozumie jednostranný právny úkon Kupujúceho adresovaný Predávajúcemu, s cieľom získať od Predávajúceho objednané plnenie v službách.

5. Cena a cena služby

5.1. Službou sa rozumejú služby špecifikované na webových stránkach a v cenovej ponuke Predávajúceho.

III. PREDMET PLNENIA

1. Predmetom plnenia je dodávka služieb, záväzne dohodnutá medzi Predávajúcim a Kupujúcim v Rámcovej kúpnej zmluve, vrátane všetkých jej príloh, alebo na základe potvrdenej objednávky Kupujúceho (ďalej jen "Zmluva").

IV. SPÔSOB UZATVORENIA KÚPNEJ ZMLUVY, KÚPNA

CENA TOVARU A SLUŽIEB

1. Spôsob uzavretia kúpnej zmluvy

1.1. Zmluva je uzavretá na základe záväznej objednávky - cez www.pilatesslubkou.sk a jej potvrdenia Predávajúcim. Zaslaním záväznej objednávky - Zmluvy Predávajúcemu vyjadruje Kupujúci s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami svoj bezvýhradný súhlas.

1.2. Predávajúci dodá službu Kupujúcemu na základe záväznej objednávky od Kupujúceho. Objednávka je realizovaná online cez stránku www.pilesslubkou.sk a potvrdená e-mailom. Predávajúci požaduje, aby objednávka obsahovala nasledujúce údaje:

• meno, priezvisko, e-mail a telefónne číslo, pokiaľ je Kupujúcim fyzická osoba, ak je Kupujúcim právnická osoba názov spoločnosti, sídlo firmy a identifikačné údaje.

1.3. Prijatie objednávky potvrdí Predávajúci odoslaním potvrdenej objednávky, podpisom Zmluvy či iným písomným oznámením o jej akceptácii e-mailom.

1.4. Potvrdené objednávky a Zmluvy sú zo strany Kupujúceho záväzné a nie je možné ich zrušiť. Prípadnú zmenu objednávky musí odsúhlasiť Predávajúci.

2. Kúpna cena služieb

2.1. Cena služieb je uvedená na stránke www.pilatesslubkou.sk .

V. DODACIA LEHOTA

1. Dodacie lehoty začínajú plynúť dňom uzavretia Zmluvy/Objednávky s prihliadnutím na situáciu Predávajúceho. Záväzný termín dodania potvrdzuje Predávajúci v potvrdení objednávky Kupujúceho.

2. Záväzok Predávajúceho dodať službu je splnený dňom, ku ktorému na základe predchádzajúceho oznámenia umožní Predávajúci Kupujúcemu poskytnúť službu.

3. Predávajúci nenesie zodpovednosť za škody alebo iné nároky plynúce z omeškania s dodaním Služby ak toto meškanie bolo spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť, vyskytujúcimi sa u Predávajúceho alebo u jeho subdodávateľa.

4. Ak je Predávajúci v omeškaní s dodaním služby a nesplní si svoju povinnosť dodať Službu ani v primeranej dodatočnej lehote určenej Kupujúcim v trvaní minimálne 30 pracovných dní, je Kupujúci oprávnený odstúpiť od Zmluvy v jej doposiaľ nesplnenej časti.

5. Dodacia lehota môže byť zmenená v nasledujúcich prípadoch:

a) nie je uhradená faktúra Kupujúcim,

b) Kupujúci sa v stanovenej lehote nevyjadril ku zmene termínu dodania služby

c) Kupujúci neumožnil poskytnutie služieb

6. V prípade neumožnenia dodať službu Kupujúcemu v stanovenom termíne, má kupujúci nárok na  náhradné termíny po skončení konkrétneho kurzu. Termín náhradného termínu zašle Predávajúci Kupujúcemu e-mailom počas trvania kurzu.

VI. DODACIE PODMIENKY

1. Predávajúci dodá Kupujúcemu Tovar na dohodnutom mieste, ktorým je uvedené miesto poskytnutia služby na www.pilatesslubkou.sk .

VII. PLATOBNÉ PODMIENKY

1. Kupujúci sa zaväzuje uhradiť kúpnu cenu za dodané služby vopred.

2. Predávajúci zašle Kupujúcemu faktúru na kúpnu cenu Služby. Faktúra bude mať náležitosť daňového dokladu.

3. Predávajúci je oprávnený fakturovať i čiastočné plnenie predmetu Zmluvy a Kupujúci je povinný takúto faktúru v lehote splatnosti uhradiť.

4. V prípade omeškania Kupujúceho s úhradou ktorejkoľvek faktúry alebo jej časti, je Predávajúci oprávnený účtovať Kupujúcemu úrok z omeškania vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý deň omeškania.

5. V prípade omeškania úhrady ktorejkoľvek faktúry alebo jej časti, je Predávajúci oprávnený zastaviť dodanie ďalšej služby Kupujúcemu, a to až do úplného splatenia všetkých záväzkov Kupujúceho, s úhradou ktorých je voči Predávajúcemu v omeškaní. Po túto dobu nie je Predávajúci v omeškaní s dodaním služby.

6. Platba sa považuje za vykonanú v okamihu, keď je pripísaná na účet Predávajúceho alebo uhradená cez internetovú platobnú bránu Go Pay cez www.pilatesslubkou.sk .

7. Ak nie je v zmluve dohodnuté inak, je Predávajúcim vystavená faktúra splatná do 5 dní pred začatím dodávania služieb.

VIII. ŠPECIÁLNE USTANOVENIA

1. Úhradou za službu Kupujúci prehlasujete, že jeho zdravotný stav, nevylučuje telesné cvičenie a neohrozuje svoj zdravotný stav. V prípade, že si Kupujúci nie je istý, konzultuje dodanie služieb so svojím lekárom.

IX. DORUČOVANIE

1. Pri doručovaní (zasielaní písomností), správ a akýchkoľvek materiálov druhej Zmluvnej strane, sa doručuje na poslednú známu adresu druhej Zmluvnej strany alebo na e-mail. V pochybnostiach sa má za to, že posledná známa adresa je adresa oznámená druhou Zmluvnou stranou, na ktorej je bežne preberaná korešpondencia resp. adresa uvedená v Zmluve a na www.pilatesslubkou.sk.

2. Písomnosť sa považuje za doručenú v posledný deň úložnej lehoty, i keď sa adresát (Kupujúci alebo Predávajúci) o uložení písomnosti nedozvedel, ak je písomnosť zaslaná na poslednú známu adresu adresáta (Kupujúceho alebo Predávajúceho) a adresát (Kupujúci alebo Predávajúci) si ju v úložnej dobe nevyzdvihne. Rovnako sa písomnosť považuje za doručenú, pokiaľ ju adresát (Kupujúci alebo Predávajúci) odmietne prijať. Dňom doručenia je deň odmietnutia písomnosti.

3. E-maily sa považujú za doručené, pokiaľ je doručenie potvrdené druhou Zmluvnou stranou, nie však prostredníctvom automatického potvrdzovania odpovedí, ale výslovným potvrdením doručenia e-mailovej správy samostatným e-mailom, v ktorom bude druhou Zmluvnou stranou zopakované označenie veci a potvrdený dátum prijatia e-mailu.

4. Pre účely Zmluvy sa dňom doručenia považuje:

• najneskôr tretí deň uloženia zásielky na príslušnom poštovom úrade v prípade doručovania prostredníctvom držiteľa poštovej licencie, a to i v prípade, že sa adresát o uložení nedozvedel,

• pri osobnom doručovaní tieto účinky nastávajú prevzatím či odmietnutím tejto písomnosti.

5. Obidve Zmluvné strany sa zaväzujú, že budú druhú Zmluvnú stranu bezodkladne písomne informovať o prípadných zmenách v osobe svojho zodpovedného pracovníka a akýchkoľvek iných údajov podstatných pre vzájomné poskytovanie si informácií.

X. VYŠŠIA MOC

1. Obidve Zmluvné strany sú oprávnené pozastaviť plnenie svojich povinností zo Zmluvy po dobu, po ktorú trvajú okolnosti vylučujúce zodpovednosť (ďalej len "Vyššia moc") alebo v prípade, kedy nie je možné danú službu dodávať, napr.: celoštátny lockdown a zákaz poskytovania služieb.

2. Predávajúci v takomto prípade bude Kupujúceho informovať písomnou formou o náhradnom predĺženom termíne plnenia alebo nemožnosti dodávať službu, prípadne poskytnutím online náhradného termínu poskytnutia služby, pričom Kupujúcemu týmto nevzniká voči Predávajúcemu žiadne právo na náhradu eventuálnej škody. Súhlas s týmto náhradným plnením potvrdí Kupujúci Predávajúcemu písomne e-mailom. Pokiaľ tak Kupujúci neurobí, má sa za to, že Kupujúci od Zmluvy odstupuje a Predávajúci už bez ďalšej výzvy vykoná stornovanie týchto nedodaných služieb.

3. Za Vyššiu moc sa považuje prekážka, ktorá nastala nezávisle na vôli povinnej Zmluvnej strany a bráni jej v splnení jej povinnosti, ak nie je možné rozumne predpokladať, že by povinná Zmluvná strana túto prekážku alebo jej následky odvrátila alebo prekonala a ďalej, že by v dobe uzavretia Zmluvy túto prekážku predvídala. Za prípady Vyššej moci sa považujú najmä: štrajk, epidémia, požiar, povodeň, prírodná katastrofa, mobilizácia, vojna, povstanie, zabavenie Tovaru, embargo, zákaz transferu devíz, nezavinená regulácia odberu elektrickej energie, teroristický útok, hospodárska kríza apod.

4. Vyššia moc vylučuje nárok na uplatnenie Zmluvných pokút proti strane postihnutej Vyššou mocou.

5. Zmluvná strana, dovolávajúca sa postihnutia Vyššou mocou, musí túto skutočnosť neodkladne písomne oznámiť druhej Zmluvnej strane a vykonať všetky možné opatrenia k zmierneniu následkov neplnenia Zmluvných povinností.

6. V prípade trvania Vyššej moci po dobu dlhšiu než šesť mesiacov sú obidve Zmluvné strany oprávnené od Zmluvy odstúpiť.

XI. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

1. Ktorákoľvek zo Zmluvných strán môže od Zmluvy odstúpiť iba v prípade podstatného porušenia Zmluvných povinností druhou Zmluvnou stranou.

2. Oznámenie o odstúpení od Zmluvy musí byť písomné a musí byť doručené druhej Zmluvnej strane. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej Zmluvnej strane Zmluva zaniká. Do

5 dní odo dňa zániku zmluvy sú si Zmluvné strany povinné vrátiť vzájomne poskytnuté plnenia, vyplývajúce zo Zmluvy.

3. Za podstatné porušenie Zmluvných povinností sa považuje najmä:

• omeškanie Kupujúceho so zaplatením kúpnej ceny služby o viac než 10 kalendárnych dní odo dňa splatnosti faktúry alebo faktúr,

• podstatné porušenie povinností vyplývajúcich zo Zmluvy,

• prípad ustanovený Obchodným zákonníkom resp. Občianskym zákonníkom.

4. Predávajúci môže od Zmluvy odstúpiť aj v prípade, že Kupujúci je v omeškaní s úhradou zálohy viac než 10 kalendárnych dní po dohodnutom termíne.

5. Odstúpenie od Zmluvy sa ďalej riadi ustanovením § 344 a nasl. Obchodného zákonníka, v platnom znení.

6. Odstúpením od Zmluvy nie je dotknutý nárok na zmluvnú pokutu a náhradu škody.

XII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

1. Všetky zmeny Zmluvy a týchto Všeobecných obchodných podmienok budú vykonávané výhradne v písomnej forme a to formou písomného číslovaného Dodatku k uvedeným zmluvným dokumentom.

2. Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť spory týkajúce sa predmetu Zmluvy prednostne vždy mimosúdne. Pokiaľ Zmluvné strany nedospejú k dohode, bude prípadný spor riešiť príslušný vecne a miestne príslušný súd.

3. Zmluvné strany sa zaväzujú zachovať mlčanlivosť o skutočnostiach dôvernej povahy a dôverných informácií, ktoré sa dozvedeli v súvislosti so Zmluvou a jej realizácii, ako i v priebehu rokovaní a takéto informácie neoznamovať či nesprístupňovať tretím osobám bez písomného súhlasu druhej Zmluvnej strany (s výnimkou stanovenými právnymi predpismi).

4. Kupujúci podpisom Zmluvy potvrdzuje, že sa oboznámil s obsahom týchto Všeobecných obchodných podmienok, Cenníkom a ďalšími zmluvnými dohodami a že s nimi súhlasí.

5. Zmluvné vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa riadi Zmluvou a týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami. Skutočnosti v Zmluve a vo Všeobecných obchodných podmienkach neupravené sa riadia Obchodným zákonníkom.

6. Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné od 1.7.2020.


Reklamačné podmienky

1. Reklamácia

1.1. Predmetom reklamácie podľa týchto Reklamačných podmienok môže byť služba zakúpená od predávajúceho.

2. Miesto a spôsob pre uplatnenie reklamácie:

2.1. Kupujúci môže uplatniť reklamáciu písomne e-mailom.

2.2. Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú, ak je predávajúcemu doručený e-mail s popisom reklamácie a dôvod reklamácie.

3. Posúdenie reklamácie

3.1. Ihneď po uplatnení reklamácie je predávajúci povinný posúdiť oprávnenosť reklamácie a vydať kupujúcemu potvrdenie o jej uplatnení e-mailom.

3.2. Ak kupujúci uplatní reklamáciu riadnym spôsobom, je predávajúci reklamáciu vybaviť do najneskôr 20 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

4. Spôsoby vybavenia reklamácie tovaru

4.1. Ak kupujúci uplatní reklamáciu tovaru do 1 týždňa po začatí kurzu, v týchto prípadoch sa kurzovné vracia späť:

  • Nastane Kupujúcemu vážne zdravotné obmedzenie/úraz počas začatia kurzu/tesne pred začatím kurzu
  • Kupujúci nie je schopný zdravotne zvládnuť poskytovanie služieb - kurz Pilates

4.2. V iných prípadoch sa poplatok za kurz nevracia, poskytuje sa náhradná hodina, max. 2 hodiny na 2 mesačný kurz po skončení kurzu.

4.3. V prípade vzniku úrazu/zdravotného obmedzenia Predávajúceho sa konanie kurzu posunie o max. 1 mesiac. V prípade, že liečba/zdravotné obmedzenie Predávajúceho trvá viac ako 1 mesiac, vracia Predávajúci späť poplatok za kurz Kupujúcemu.

5. Špeciálne podmienky

5.1. V prípade, že si Kupujúci nie je istý svojím zdravotným stavom, tzn.či je možné aby mu boli poskytnuté služby, je povinný tieto služby konzultovať so svojím lekárom, a až na základe odporúčania lekára sa na kurz Pilates prihlásiť.

Reklamačné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť 1. 7. 2022. 

PODMIENKY OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV/GDPR

I.

Základné ustanovenia

1. Prevádzkovateľom osobných údajov podľa § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon") je Ľubica Krapková - PILATES, IČO 47514531, so sídlom Betliarska 3809/22, 851 10 Bratislava - mestská časť Petržalka, Slovenská republika (ďalej len: "prevádzkovateľ").

2. Kontaktné údaje prevádzkovateľa sú

adresa: Betliarska 3809/22, 851 10 Bratislava - mestská časť Petržalka, Slovenská republika

email: lubka@pilatesslubkou.sk

telefón: + 421 948 350 205

3. Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo či nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo odkazom na jeden či viac zvláštnych prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej, psychickej, ekonomickej, kultúrnej alebo spoločenskej identity tejto fyzickej osoby.

II.

Zdroje a kategórie spracovávaných osobných údajov

1. Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytol/la alebo osobné údaje, ktoré prevádzkovateľ získal na základe plnenia Vašej objednávky.

2. Prevádzkovateľ spracováva Vaše identifikačné a kontaktné údaje a údaje nutné pre plnenie zmluvy.

III.

Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov

1. Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je plnenie zmluvy/Objednávky medzi Vami a prevádzkovateľom podľa § 13 ods. 1 písm. b) Zákona, oprávnený záujem prevádzkovateľa na poskytovaní priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov) podľa § 13 ods. 1 písm. f) Zákona, Váš súhlas so spracovaním pre účely poskytovania priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov) podľa § 13 ods. 1 písm. a) Zákona v prípade, že nedošlo k objednávke tovaru alebo služby.

2. Účelom spracovania osobných údajov je vybavenie Vašej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom; pri objednávke sú vyžadované osobné údaje, ktoré sú nutné pre úspešné vybavenie objednávky (meno a adresa, kontakt), poskytnutie osobných údajov je nutnou požiadavkou pre uzavretie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné zmluvu uzavrieť či ju zo strany prevádzkovateľa plniť, zasielanie obchodných oznamov a výkon ďalších marketingových aktivít.

3. Zo strany prevádzkovateľa nedochádza / dochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle § 28 Zákona. S takým spracovaním ste poskytol/la svoj výslovný súhlas.

IV.

Doba uchovávania osobných údajov

1. Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom a uplatňovanie nárokov z týchto zmluvných vzťahov (po dobu 15 rokov od ukončení zmluvného vzťahu). po dobu, než je odvolaný súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely marketingu, najdlhšie 15 rokov, ak sú osobné údaje spracovávané na základe súhlasu.

2. Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov prevádzkovateľ osobné údaje vymaže.

V.

Príjemcovia osobných údajov (subdodávatelia prevádzkovateľa)

1. Príjemcovia osobných údajov sú osoby podieľajúce sa na poskytovaní služieb, zaisťujúce služby prevádzkovania e-shopu a ďalšie služby v súvislosti s prevádzkovaním e-shopu, zaisťujúce marketingové služby.

2. Prevádzkovateľ nemá / má v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EU) alebo medzinárodnej organizácii. Príjemcovia osobných údajov v tretích krajinách sú poskytovatelia mailingových služieb / cloudových služieb.

VI.

Vaše práva

1. Za podmienok stanovených v Zákone máte:

  • právo na prístup ku svojím osobným údajom podľa § 21 Zákona, 
  • právo na opravu osobných údajov podľa § 22 Zákona, poprípade obmedzenie spracovania podľa § 24 Zákona,
  • právo na výmaz osobných údajov podľa § 23 Zákona,
  • právo vzniesť námietku proti spracovaniu podľa § 27 Zákona,
  • právo na prenositeľnosť údajov podľa § 26 Zákona,
  • právo odvolať súhlas so spracovaním písomne alebo elektronicky na adresu alebo email prevádzkovateľa uvedený v čl. III týchto podmienok.

2. Ďalej máte právo podať sťažnosť u Úradu pre ochranu osobných údajov v prípade, že sa domnievate, že bolo porušené Vaše právo na ochranu osobných údajov.

VII.

Podmienky zabezpečení osobných údajov

1. Prevádzkovateľ prehlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov.

2. Prevádzkovateľ prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup len ním poverené osoby - Ľubica Krapková.

VIII.

Záverečné ustanovenia

1. Odoslaním objednávky z internetového objednávkového formulára potvrdzujete, že ste oboznámený/á s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.

2. S týmito podmienkami súhlasíte zaškrtnutím súhlasu prostredníctvom internetového formulára. Zaškrtnutím súhlasu potvrdzujete, že ste oboznámený/oboznámená s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.

3. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach a zároveň Vám zašle novú verziu týchto podmienok na Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste prevádzkovateľovi poskytol/la.

Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1.7.2022.